Nytt år

Ja, jag vet. Jag har inte uppdaterat på ett tag. Men vad kan man säga, ibland måste man passa på att bara leva. Inget speciellt har hänt. Jag kan inte ens skylla på att jag haft mycket att göra, jag har bara inte orkat. Så kan det va.

Nåväl, jag slänger upp lite kort sen nyår, min senaste fest och tro det eller ej men det suger i partytarmen:) Men jag har bestämt att bara ta det lite lugnt tills Elin T ska ha sin födelsedagsfest. Det blir nog bra det.

Nyår spenderades hon Elin T. Middagen, som var underbar bestod av
kronärtskokssoppa till förrätt
Smödegsinbakad fläskfilé till varmrätt och
Chokladfondant till efterrätt.
Ni kan tro att vi var mätta och nöjda. En helt underbar kväll som spenderades med mina bästa.


Jag och Malin (jepp, jag tvingade alla att använda partyhattar!)


Det enda matkortet jag tog, förätten. Elin gjorde ett superjobb med all mat!


Hanna och Frida (och magen, Batti som han kallas!) Hoppas han kommer snart, för vi längtar så.

I två veckors tid (inte riktigt hela) så har Elin P bott hos mig, Jonas var också här i några dagar. Det var supermysigt att ha sällskap men herregud vad stökigt det blir när man är flera. Jag är inte rikigt van med det. Som sagt, mysigt var det men nu har dom åkt iväg på resa. I 10 veckor ska dom vara borta och jag hoppas förstås att dom får det superkul. Sista kvällen så packade dom för fullt och Elin tog på sig kläderna för resan. Så här sportig skulle hon vara på planet. 

Iklädd sin Onepeace, keps och solglasögon. Haha, och tur nog för mig så lämande hon sin andra Onepeace, sina uggs, 2 datorer och lite annat hos mig. Så nu kommer jag att slita dessa saker med hälsan. :)

Nu hoppas jag att ni får en underbar lördagkväll, själv så ska jag ligga här framför tvn alldeles själv, och det känns grymt härligt :)

Kommentarer
Postat av: Hanna S

Men äntligen!

2011-01-17 @ 14:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0