Inredningsdrömmar

Sitter och drömmer mig bort på en massa inredningssidor, åh vad roligt det skulle vara att få göra om här hemma, eller varför inte flytta till en ny lägenhet?!
Jag är i stort behov av nya köksstolar och dessa var ju riktigt fina. Kostar bara ynka 1290 kr/st!

http://www.furniturebox.se/sv/artiklar/stolar/orbit.html
Jag vet inte varför det inte går att kopiera in en bild eller bara klicka på länken... men kika är ni snälla!

Har vart och tränat med Hanna, grymt skönt. Det känns lite jobbigt att ryggen ställer till det för mig (värk och inte ordentlig rörelseförmåga) men vad gör man? Det lär ju knappast bli bättre för att jag vilar. Eller jag vet att det inte bli bättre av att vila. Det gör varken till eller från för min rygg..

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa senaste hus och hem. Jag behöver lite inspiration och förhoppningsvis så kan jag hitta lite bättre (billigare) alternativ!

Hoppas ni alla har en bra onsdagkväll!

Kram Erica
(jepp, jag drar till med en kram så här på lillördag!)

Kommentarer
Postat av: Hanna S

Lite smärta blir skönt i längden när kroppen blir mer tålig och stabil! Knävecken, just det. Muskelfäste. Jag lär mig var jag har 'fel' nånstans! Ha finhelgen! Vi åker om en timme!

2011-01-27 @ 10:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0