Åselehelg

Nu är jag tillbaka från en härlig helg i Åsele! Jag han med en tur på badhuset med pojkarna. Det blev inte så mycket simmning för min del utan min uppgift var mest att ta emot Viktor då han åkte i vattenrutschbanan, och titta på Edvin då han åkte eller hoppade från trampolingen. Det är svårt att ta in att dom har blivt så stora och duktiga. Jag vill fortfarande gärna hålla i dom då dom ska vara i vattnet och helst av allt skulle jag ju vilja att dom var i barnbassängen hela tiden. Men vi hade mycket roligt och va var både trötta och nöjda efter den dagen.
Vi försökte också spela lite Supermario på Wii men moster har inte så mycket tålamod och jag blir asförbannand då det inte går min väg. "Men akta dig från min gubbe" var en mening jag sa fler än 1 gång. Stackars pojkar, dom trodde att dom skulle få en trevlig stund.

Lilla Juliana växer så det knakar, nu sträcker hon ut händerna mot en då man räcker sig mot henne och han har både fått äta lite mat och börja sitta i gåstolen (men fötterna följer inte riktigt hennes vilja ibland!) Jag längtar tills hon börjar gå och prata men jag kan tänka mig att man då längtar tillbaka på den tiden då hon låg still på golvet.


Vi var ute en sväng på lördagen och tittade i affärer, Salig röra fick sig ett besök men jag hittade ingenting, förrutom ett kaninhuvud som man har på väggen som jag blev lite sugen på. Ja, jag vet jag har någon slags dragning till konstiga saker, köpte det inte men jag tror det hade vart kul!
Finns det kvar så kanske jag slår till :)

Här i veckan så hade vi ett par riktigt fina dagar och jag kände att nu är livet påväg tillbaka. Jag fick vårkänsor började längta efter min joggrunda jag hade i somras. Jag hoppas jag är bra i ryggen så jag kan börja springa igen till våren, det är så härligt att få springa längs älven och man vill bara hoppa i för ett litet dopp :)






Nu hoppas jag att ni får en underbar söndagkväll, jag gissar att många tillsammans med mig bänkar mig framför de nya avsnitten med Solsidan :) Härligt

So long
/erica

Kommentarer
Postat av: Hanna S

När hon kan prata kan ni prata om massa saker, jag förstår att du vill att hon ska växa fort!

2011-01-24 @ 07:19:48
Postat av: Moster

Vilken mysig helg ni har haft. Jag längtar också efter att få träffa de små!

Kram Maria

2011-01-24 @ 11:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0