Sjukling :(

jaha, här ligger jag i soffan för 2:a dagen i rad. Nu börjar jag känna mig lite piggare= rastlösare så då passar jag på att blogga lite. Jag vet att det har varit lite dåligt med det på sista tiden men så kan det bli ibland.
Hur som, gick och la mig smått illamående på tisdagkvällen men tänkte att det var för att jag ätit så mycket (jepp, jag har tendenser att äta tills jag vill kräkas) somnade men vaknade senare på natten. Sjukt illamående, skukt. Efter ett tag var det bara att springa på toaletten där jag spydde som en fontän. och, ja jag måste vara så här detaljerad (fast inte så värst egentligen) så att ni tycker riktigt synd om mig. Riktigt synd. Gårdagen spenderades sovandes framför tvn och jag gick ock la mig för natten redan kl 19. Vaknade piggare i morse men ändå inte riktigt frisk. Ska i alla fall jobba i morgon så då hoppas jag att jag mår som en prinsessa i alla fall :)

I morgon åker jag direkt till Åsele efter jobbet. Det blir mysigt det.
jag vill inte vara "sån" menom exakt en vecka så fyller jag år :) Wohow det ska bli roligt värre. När jag mår lite bättre så ska jag börja fundera på vad jag ska bjuda på. Något gott och smarrigt måste det vara.

Hoppas ni har en trevlig torsdag.

/Over and out

Kommentarer
Postat av: Hanna

Bjud helst inte på magsjuka bara!

2011-02-24 @ 18:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0