So long suckers!

Nu åker jag. Snart. Eller snarare om några timmmar... förväntningen är stora och det är även rastlösheten.
Jag ligger bara och väntar, bloggar och fördriver tiden innan det blir dags att fara, sen blir det väl att fördriva tid på flygplatsen också. För både jag om mamma vill vara ute i god tid, jag antar att vi båda sitter klara med packningen redo redan nu så varför inte vänta på flyget.

Jag har köpt en ny kamera. Äntligen!! Jag har ju funderat och pratat om det typ i 1 års tid nu, den är jättefin och bra och passar mig. Hittade en liten väska (tror det är någonslags börs) utformad som en uggla på HM, som passar perfekt till kameran. Det var nästan lika roligt som kameran självt.
Märker ni att jag svamlar? Bara skriver det första som kommer upp i min hjärna, det blir så när jag blir spänd inför någonting. Jag pratar fort, mycket, glömmer ord mitt i meningar och byter ut olika ord som hon mot han, den/det jag/vi osv... gissa om mina arbetskamrater har fått stått ut med mycket idag. Ännu mer idag än andra dagar. Mina vänner är ju vana med det här så dom bryr sig inte längre att påpeka det hela, dom har också blivit väldigt bra på att lista ut vilket ord som ska passa in istället.
Jag har kanske någon slags taldyslexi. Undra om det finns någon hälp? det ligger i släkten i alla fall. Min mormor gjorde så, mamma och så nu även jag. Typiskt att man aldrig får ärva något vettigt. Haha.

Nämen nu stänger jag ner datorn för en vecka.
Hoppas ni får det lika bra som jag.

Ps. Hör ni inget mer från mig så har jag hittat mig en härlig (rik!) grek och stannar på Kreta! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0