Kreta

Hejsan hoppsan! Är tillbaka från en helt underbar vecka på Kreta.
Vi hade strålande sol och hur bra som helst. Jag är redo att åka på en ny resa när som helst :)

Vi hade grymt tur och hamnade till att börja med på ett 4-stjärningt hotell precis vid havet.
Här kommer lite bilder!


Första dagen, frukost på balkongen!


Utsikt från balkongen (ser ni havet där bak?)


Mamma (och någon gubbe som visst ville vara med på kort) utanför vårt första hotell :)

För det var ju så att vi fick byta hotell efter 5 dagar, det kan vara så när man åker ospec.
Ja, då fick vi alltså byta hotell... till 5-stjärningt spa hotell!! Det var lyxigt värre.





Utsikten från vår uteplats, en pool


Sen fanns det en till pool...


Och en till....


Och en till....



och en till.

Dom hade förstås också ett hav, och det var helt underbart!







Nu har ni fått se lite grann om hur vi hade det. I alla fall hur vi bodde. Som ni märker så har jag inte riktigt fått häng om det här med min nya kamera.... men jag antar att det kommer!

Hoppas ni får en bra vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0