Bokat och klart!

Solen skiner utanför mitt fönster och det är en härlig höstlördag! (förvånande positivt för att vara mig va?!)
Sitter och käkar några frukostägg med den oblgatoriska colan till (yes, på helgen får man dricka hur mycket cola man vill) och väntar på att syster yster med familj ska dyka upp.
Vi ska på barnloppis och sedan bio. Jag och pojkarna ska se Toy Story 3, spännande värre!

Om exakt 2 veckor så ligger jag och mamma (förhoppningsvis) på en strand i kreta! I veckan bokade vi en sista minutenresa och det känns så himla spännande att få åka iväg, det värsta är bara allt man måste handla innan!
Haha! Jag menar, mina sommarkläder jag har i Sverige passar kanske inte riktigt i Grekland (vad gillar ni det resonemanget?) Nåja, jag försöker hålla igen men något litet har redan hunnit slinka ner i shoppingpåsen. Mest av allt vill jag ha en ny kamera (en liten enkel att ha med sig överallt) så jag ska försöka spana in en till veckan.
Det är ju något jag behövt en längre tid. Men det tar emot litegrann när en kamera nästan (och i många fall också väldigt mycket mer) är dyrare än själva resan.

Nu är det dags för mig att göra mig i ordning. Det gäller att vara good to go när dom dyker upp!


Kommentarer
Postat av: Hanna S

Varmskönresan ni kommer ha då!

2010-09-07 @ 12:27:51
URL: http://finerfeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0