The weekend!

Har haft en riktigt mysig helg trots jobbarhelg. Ja, självklart hade jag hellre spenderat lördagkvällen ute med en drink i min hand men ibland måste man ju jobba också :)
Tror att jag behövde en riktig hemmahelg också.

Min lediga fredag spenderades i leksakskön från h-vte. Alla mina vänner har redan hört om Lekbitens utförsäljning så jag orkar inte dra det igen... men jobbigt var det!

Provgick i mina nya vintersneekers!




Vad tycker ni?
Fodrade och med goretex, jag tror dom kommer bli riktigt bra.

Jag gick hem till Hanna och chittchattade en stund med henne och Tobias och hade också turen att bli bjuden på en härligt god cheescake!



På lördagen blev jag bjuden på både middag och efterrätt hos Elin och Jonas.
Köttfärspaj som Jonas gjort och macarons som Elin gjort


Gott va?!

Söndagkvällen spenderades hos ET framför Mad men, vet inte vad mer jag skulle kunnat begära av denna helg.




Kommentarer
Postat av: Hanna S

Så charmigt Elin P har bakat! Du fick en fin helg, fint fika och nya skor, nästa helg fest och helgen efter också. Fint liv, ju!

2010-10-17 @ 21:54:24
Postat av: Lovisa

Najs med middag !!



Å SNYGGA SKOR !!!

2010-10-18 @ 20:20:54
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men GUUUD vad du gnäller om kön. Du hade ju kunnat stå ute i snålblåsten. Men icke sa nicke, du fick stå i inne.....

2010-10-19 @ 11:35:38
Postat av: Hanna S

Erica du var jätteduktig som stod i kön!

2010-10-19 @ 14:08:16
Postat av: Evvy

Schnygga pjucks! Ses vi till helgen?

2010-10-20 @ 10:01:35
URL: http://warplakeevvy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0