Doften av helg!

Känner ni, doften av helg? Grymt skönt med en hel ledig helg. Har ingenting (förrutom en stor maskeradfest) panerat och det känns underbart :)
Har vart så så sjukt bra humör idag, tröttheten som jag kände igår är som helt bortblåst. Undrar om jag fått i mig några droger av misstag, för såhär sjukt pigg har jag inte varit på länge! Äh, tror nog bara det är peppen inför morgondagen. Gud vad härligt med fest!

Kvällen ska spenderas med Elin och Jonas, Elin ska komma hit och låna några partykläder. Dom ska visst också på fest i morgon!
Har några bilder som jag har tänkt lägga upp från förra helgen. Var på en supertrevlig midda hos Lisa men jag ska göra det vid tillfälle. Nu håller jag på att ta hem lite ny musik, har ni nå bra tips på bra partymusik? Vill bara ha party och glada låtar!

Over and out/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0