7 månader, nu kör vi!

Jaha, idag kom snön, stora lapphandskar var det som föll från himlen. OMG jag trodde åtminstone att vi skulle klara oss oktober ut. Men, men det är bara att bita ihop i 7 månader (ja, jag vet att jag låter bitter)
Om ni kommer ihåg så hör ju inte hösten till mina favoritårstider. Åt h-vete med den!
Men det är väl inte lönt att klaga det är bara att göra det bästa av det hela (antar jag) eller bara bita ihop.
Jag tror att det är inplanering av massor av roliga saker som behövs!!

Helgen som var spenderades i Åsele! Jag vet att det imorgon blir en ny helg och att jag är lite långsam på att uppdatera. Men så äre!

Vi gick som vanligt en promenad till Salig Röra, men jag hittade ingenting.



Min minsta sötnos sov sött i vagnen, hon har ännu inte fått upp ögonen för shopping, haha.


Lilla Harry Potter var också redo för en dag på samhället. Här med både trollstav och flygkvast :)


Edvin på Kronan. Här fikas det mest varenda helg (när jag är där alltså!)
När jag och han tog en promenad så frågade jag vad han tänkte på.
- Ingenting, svarade han. Bara Ben10 (alltså ett tv-program)

Vi är nog rätt lika han och jag, för igår kom jag på mig själv med att tänka på Mad Men (också ett tv-program)
Jag och Elin T (och P ibland) kollar den serien och det är väldigt spännande. Team Don, är allt jag har att säga!
OCh riktigt fina kläder har dom.
Ni märker att det här blir ett riktigt höjdarinlägg va? Jag slänger in ett kort på vad vi ät också så är det fulländat!



Hoppas ni får en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0