Snart dags för jobb.

Måndag igen och jag sitter och slappar lite innan jag ska gå till jobbet. Att helgerna ska gå så fort va? Iof så jobbade jag  i lördags med ändå.
Jaja, nu är det måndag igen och inte så mycket att göra åt det. Jag brukar alltid tycka att livet känns lite sisådär småkul på måndagar men så fort det blir tisdag så känns det alltid bättre!

Bara så ni vet så är jag inte själv här hemma just nu.... men tyvärr,  det ärinte ens i närheten av nått ragg utan bara nån Bostadenkille som är här och kollar luftströmmningen i köket. det är jobbigt att ha sånna här jobbkillar hemma hos sig. Man vet inte rikttigt vad man ska säga, ska man bjuda på kaffe eller vad?
Han kom och frågade hur man slog på fläkten och jag svarade att det inte gick, har aldrig gått och han tittade lite skeptiskt på mig. Iof så har jag aldrig rengjort filtret sen jag flyttade in men han höll med om att nån slags luftdrag borde det vara. Han skulle kolla upp det. Rätt var det är så får jag en ny fläkt också.

Var hos naprapaten idag igen. Han fortastte att knäcka och det släppte lite lättare idag. Det värsta är ju att man får så himla ont efteråt. Jag fick några övningar jag ska göra för han trodde att jag har ett löst bäcken, rätt så ovanligt sa han att det va och då ville jag fråga honom om han trodde att han hade att göra med en vanligt tjej?!Haha!! Tack och lov så sa jag inte det.

Har också vart och kollat på lite  julklappar. Gud så mycket fint det finns. Jag vill köpa allt fint till mina kära. Men det brukar ju sällan funka.
Nu måste jag gå och byta om, har spilt på min tröja. Undra om Bostadenkillen märkte det? Att jag hade senap på min vita tröja, det vore ju just typiskt. Typiskt mig.

Ska koka mig en kopp te också så jag blir varm och glad innan jobbet.

Ha en bra dag.

/E

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nemas problemas, dina kära vill oxå ha allt fint!

2010-11-28 @ 13:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0