Onsdagspeppen

Har vart riktigt trött idag,har inte gjort något speciellt så jag anser mig inte förtjäna denna trötthet. Ska snart fara och träna (fast det tar emot) och jag tror det hjälper. Jag har någon liten teori om att man får den energi man ger. Tex, träning kräver engeri alltså energi tillbaka. Av att sova (om man bortser på natten) blir man ju oftast tröttare så jag tror det stämmer :) Vad tror ni?
I helgen var så var vi ut på Allstars, trevligt som vanligt men jag tog det rätt lugnt. Som mest vill jag bara att det ska bli december så att vi snart kan börja nedräkningen mot våren igen. Jag längtar, men det är väl ingen nyhet för någon....

Jag och Elin på All


Hanna och Tobias


Madde, som kommit upp från sthlm denna helg.

Nu är det dags för mig att packa träningsväskan och bege mig mot USM.
Sen dags för veckans bästa tvprogram Greys anatomi :) Yes!!

Ps. Det var nog inte så mycket onsdagspepp i det här inlägget men jag ska försöka bättra mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0