Nionde november

Är ledig idag eftersom jag jobbade helg och det känns så underbart:) Känns som min första sovmorgon på länge.
Håller bara på att tvätta och greja, skönt att inte göra något speciellt. Ska kanske ta mig en tur in till stan för att starta inhandlingen av julklappar.

Har inte tränat på över 1 vecka och det känns vill jag lova. Känner mig som en gammal, stel gumma och det värker både här och där. En ledig dag borde ju vara den prefekta dagen att ändra på detta men tyvärr är jag sånn som bara blir latare ju mer tid jag har. Bodybalance är iaf inbokat med Malin i morgon så någon ändring blir det i alla fall.
I och med att jag inte tränar så blir jag också så himla, himla godissugen. Tänkt att få leva på choklad, tänkt om det vore nyttigt. Man kan flyga till månen och byta organ på människor men att göra choklad nyttigt verkar ju smått omöjligt!
Jaja, a girl can dream....

Såhär fina var jag, Malin och Elin på maskeraden jag skrev om tidigare...
Tack och lov lyckades jag inte få upp kameran inne på själva festen. Tack och lov.




Nu är det dags att jag gör något vettigt av den här dagen (iaf hänger tvätten)

Hoppas ni har en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0