Hahaha.

Kolla in det här youtubeklippet. Jag höll på dö av skratt. Kan inte riktigt bestämma mig om det är på riktigt men roligt var det.
En fördelen med att vara singel är ju (eller förresten, det kanske är en nackdel?) att du inte kan skylla på någon annan om du inte har några kläder du vill ha.

Bästa repliken var när han frågar om hon älskar honom.
Nej, svarar hon Eftersom han inte köper några kläder åt henne. Hahaha. Klockrent.

http://www.youtube.com/watch?v=64B64kH4fW8

Äh. Jag vet inte hur man gör för att få själva klippet i bloggen, men en länk får duga. Kolla.

Idag har jag vart hemma från jobbet. Hade så grymt ont i ryggen så att jag inte fick på mig skorna i morse. Brukar ju ha lite ont i ryggen lite till och från men igår hände det något när jag var och tränade och smärtan var nästan outhärdlig (kan man ens säga så?)
Det jobbiga var att i morse var jag piggare än på länge och var redo för en ny dag. Han som svarade när jag ringde på Bäckis för att säga att jag var sjuk måste ju först ha trott att jag "skolkade"!
- Hej!! kan du hälsa att jag är sjuk idag, sa jag glatt innan jag berättade att det var ryggen som var paj. Lite roligt tyckte jag att det var i alla fall.

Jag fick en akuttid hos naprapaten på förmiddagen och han bröt till höften så det lät som om man stampade på knäckebröd. Jag kände på en gång att det släppte i höften, har fortfarande mycket ont men tror att det kommer bli bättre!
Vi får i alla fall hoppas på det. Jag ska dit igen på måndag så då kanske det känns ännu bättre.

Ha en bra kväll
/Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0