Drömmen.

Jag fantiserar ofta om härliga förvaringssystem, burkar, lådor, hyllor och andra små grejer för att hålla ordningen. Jag älskar sådant. Kanske beror det på min oförmåga att ha någon ordning alls. Det bästa vore helt klart att ha superordning och att var sak låg på sin plats. Men det kanske är lika bra att ge upp den drömmen?
Är jag ingen ordningssam människa vid 27 års ålder så kanske jag aldrig kommer att bli det.

Den högsta drömmen vore ju föstås att ha en walk in closet. Det bara måste bli verklighet.
Kanske beror mina garderobsdrömmar på min lägenhets brist på just garderober. Två garderober räcker inte långa vägar till alla mina kläder, haddukar, sänglinnen, dukar och allt annat som behöver någonstans att förvaras,

Skulle jag få önska så skulle jag vilja att det såg ut så här.
Snälla tomten??



(Bilder från ikea)

Så vill jag ha det. Kan någon ordna det åt mig?

Nu ska jag på stan och träffa pappa och Eva innan det är dags för jobbet.

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Hanna S

Oj! Ikea har styrt upp! Snygg den första bilden var!

2010-11-19 @ 12:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0