Andra november

Tjo och tjim, eller egentligen inte alls tjo och tjim för jag har inte varit så här trött på länge, seriöst.
Ikväll har jag nattsällskap av lille Virus som redan ligger och sussar.
Hoppas, hoppas han sover länge i morgon bitti. Men tack och lov är han ju nu stor nog att vara uppe själv en stund. Syster och alla barnen är i stan och jag är ledig i två dagar, det känns superskönt och i morgon ska vi mysa på stan och bion.

Jag vet att jag är lite sen med uppdateringen här på bloggen men här kommer lite bilder sen middagen hos Lisa.







Kommentarer
Postat av: Hanna S

Äntligen uppdatering! God mat + fin överdel du har på dig! Fint 'flygande' fat med macarones (stavas det så?)!

2010-11-03 @ 08:13:27
Postat av: Hanna S

Just det, det är ju Indiska-klänningen!

2010-11-03 @ 08:14:03
Postat av: ep

men schysst!

2010-11-03 @ 09:06:11
Postat av: erica

Men Elin, du va inte så fin på nått kort så ja, jag var schysst! Men jag kan lägga ut om du vill?!

2010-11-03 @ 10:30:42
URL: http://magnefikaerica.blogg.se/
Postat av: Hanna S

"Men Elin, du va inte så fin på nått kort så ja, jag var schysst! Men jag kan lägga ut om du vill?!"



Hahaha! Humorn!



2010-11-04 @ 10:59:19
Postat av: Lisa

Men Erica det ser ut som att du är missbildad( handen alltså)..va konstigt det blev..

2010-11-05 @ 15:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0