Sommar, sommar

Hej hopp mina vänner!
Vet ni att sommaren är här? Det har i alla fall känts så i snart 2 veckor och visst är det härligt, det känns som om livet är tillbaka igen:).

Jag får väl skylla mitt dåliga bloggande på det:)

Förra lördagen, efter att jag fått hjälp av Elin P att bygga så drog vi till ET för sommarens första grill.


Elin bjöd sim vanligt på goda drinkar och vi mådde gott i solen!






Jag och Elin T (visst är det jobbigt med alla dessa Elin?!) laddade inför vad som kom att bli en mycket lyckad kväll på schlagern!



Gratis inträde, goda drinkar, folk som sjunger för oss.... det är sånt vi gillar;)
Hanna och Tobias var också me på förfesten, men de ville inte vara med på bild. (ovanligt för Hanna va?)
Vi mötte upp Frida och hennes innebandylag på schlagern men där hade jag så fullt upp så inte han jag med att fota:) He,he!!





Jag och Elin han dock ta några kort:)
Nu blir det sängen för mig, bäst att vara pigg inför en ny vecka:)
Sov gott mina vänner!







Kommentarer
Postat av: Hanna S

Sommarvåren! Drinkarna ba! I juli, då!

2010-05-24 @ 20:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0