Monday morning

God morgon, jag är uppe med tuppen idag, det känns i alla fall så då jag strutade i att snooza i morse (yes! High five till mig!)
Helgen var precis så bra som en helg ska vara. På lördagen han jag med både jobb, hänga me syrran och pojkarna, vila och utgång. Söndagen spenderades som sig bör med att återhämta/förbereda sig för den kommande veckan.

Vi hade förfest hos Malin, i hennes torn.


Härligt gott rosé, nu börjar sommaren!


Siri var med på ett hörn!


Me and Malin. Vi tittade på partykort från sommaren -08 herregud, vad bruna vi var. Men vi såg inte ut att ha åldras en dag..hehe.. Jag kanske måste ta och jämföra någon dag.


Sen drog i på Allstars, jag tyckte inte att det var så mycket folk och sämre än vad det brukar vara. Nästa gång får vi kanske prova något nytt ställe...
Hanna var också med! Men hon vill ju inte vara med på kort, så hon fick agera fotograf.

Nu är det dags för mig att vandra till jobbet. Det känns faktist bra, inte ett dugg ångest eller hemlängtan så som det kunde kännas tidigare, bra där!

Hoppas ni får en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vilken trevlig helg du hann verklgien med allt hihi

2010-05-10 @ 09:03:41
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack! Det känns riktigt skönt :) ska även säga tack så mycket för presenten! Ha det bra

2010-05-11 @ 17:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0