Måndag 23/5

En ny vecka har precis börjat men jag ser redan fram emot helgen. Kanske beror det på att jag jobbade i helgen men också för att jag får besök ifrån Åsele. Sara och Lisa har äntligen hittat en helg som passar (vi har pratat om detta länge) och i helgen ska vi slå på stort.

Förra veckan gick (eller sprang!) vi blodomloppet med jobbet. Jag och Selma sprang 5 km som avslutades med en god picknick. Tack och lov så hade vi bra väder, så vi slapp frysa.


Såhär glada är man om man sprungit 5 km och fått fina? t-shirts som pris:)

På fredagen var det dags för sommarens första middag på uteservering! Gissa om det var härligt. Att få sitta ute i solen med gott sällskap och god mat det är livskvalité!





Jag ochElin delade på en flaska mosserat rosé, som en smak av sommar och vi ville bara ha mer.


Vi började med burgare och rosé, gick vidare till en himmelsk god choklad mousse och kaffe Karlsson (älskar det) senare lite sangria och någon drink.

Kvällen började på rex men vi han också med både allstars och tc. En riktig spontan toppenkväll (de brukar vara de bästa) som gav mersmak. Visst var jag lite sliten då jag skulle jobba kl 7.30 men det var det helt klart värt. Tack och lov så har man också fantasktiska jobbaarkompisar som gör att arbetsdagen flyger förbi!

Sitter och tittar på nått program om Sex and the city 2an. Herregösses vad jag vill se den nu!

Kanske dags att gå och lägga mig och drömma om fantastiska kläder, resor och lite lööv:)
God natt mina vänner:)

Kommentarer
Postat av: Hanna S

Härligheta bilder!

2010-05-25 @ 12:27:16
Postat av: Hanna S

23/5?!

2010-05-25 @ 12:27:49
Postat av: Lovisa

åÅ VILKA HÄRLIGA sommar bilder

2010-05-31 @ 23:29:34
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0