Ledig dag.

Eftersom jag jobbade helgen så var jag ledig idag. Som mest har jag vart ute och gjort en massa ärenden, varför tar sånt man ska "snabbgöra" nästan hela dagen?

Han med att både sola och träna idag så det blev en riktigt bra dag!
Elin P har vart här och hjälpt mig möblera om i vardagsrummet, jag har inte riktigt bestämt mig vad jag tycker än men jag ska ha så här ett tag nu. Tycker att mitt vardagsrum är helt felkonstruerat, men det kanske är lite svårt att göra om nu!

Hoppas livet leker, vi kan väl hoppas på sol i helgen också. Håll tummarna:)

Lev och må
/Erica

Ps..Yes Hanna.S, jag skrev fel datum i förra inlägget... igår var det ju såklart 24/5. Tur att någon är vaken:)


Kommentarer
Postat av: Hanna S

Så vaken ör jag tydligen inte.

2010-05-27 @ 12:44:12
Postat av: Hanna S

Så vaken är jag tydligen inte. Men nu har jag bestämt mig för att inte haka upp mig och bry mig så värst. Du vet. Stresshjärnan.

2010-05-27 @ 12:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0