Vad jag önskar mig just nu


Att solen jobbar på lika bra som den gör idag, värmer och smälter bort all snö.
Ett par coola glasögon, jag tycker att glasögon är grymt snyggt och önskar att jag behövde det själv. Jag kanske får prova med ett par solglasögon istället
En härligt snygg sommarklänning, att få dansa i under varma sommarnätter.
Turkosa tapeter med fåglar på, det har jag sett att det finns och de var så hiskeligt fina att jag drömmer om dom varje natt.
En ny kamera som tar finfina bilder
Ett stort party med de finaste. Kanske en temafest, gärna 50-tal eller något annat trevligt.
Nylackade naglar
En fruktsallad med passionsfrukt. Hannas och min nya passion:) Hur har vi tidigare kunnat äta fruktsallad utan just den frukten?
Varför inte en champangefrukost? eller lunch? eller middag?
En filmkväll, det ska jag ha ikväll. Den blir fin.
Fortfarande drömmer jag om långt, långt hår
En kram och en puss skulle vara mysigt
En dag på stranden, bästa stället att spendera en sommardag
En trevlig secondhand butik där jag kan göra en massa fynd, hårspännet från Salig röra är fortfarande en favorit.
Snygga skor, gärna partypumps som jag kan svira i nätterna långa men också träskor, det har jag velat ha ett bra tag nu.
En resa till ett spännande land

Det här drömmer jag om, vad drömmer du om?


Kanske jag kan ta 3Dglasögonen istället? Vet inte varför jag har dom kvar, har inte kommit mig för att slänga dom bara.


Jag blundar och låtsas att jag ligger där, på stranden alltså. Gör det ni me!

Kommentarer
Postat av: Hanna S

Imorgon ska jag berätta vad jag önskar mig, för ikväll har jag allt jag behöver! Mohahaha!

2010-03-12 @ 18:07:33
URL: http://www.themessonthefloor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0