Hurra! Hurra!

Vilka härliga 2 dagar, 3 om man räknar med helgen. Igår var det ju (tror inte någon missat det) min födelsedag! och idag är det kära systers, grattis.



Gårdagen började med frukost hos Hanna, hon hade klivit upp tidigt och gjort scones, smothie och en massa gott. Hon vet hur en födelsdag ska firas! Tänk att man har sånna goda vänner.

På kvällen kom alla till mig och vi firade (igen) med smörgåstårta och chokladbollar, tack alla för att ni kom. Kvällen slutade med nya avsnitt av Grays, så jag vet inte hur dagen kunnat blivit bättre.

Ikväll åker jag och mamma till Åsele och fortsätter firandet där. Edvin vill ha kalas så vi ska visst fira imorgon. Han är inte dum den där Edvin, han vet hur moster vill ha det.

Hoppas ni får en bra dag. Nu är det dags för mig att packa färdigt och slå in presenterna till min syrra.

Over and out
/erica

Kommentarer
Postat av: Hanna S

Det var en väldans god kväll!

2010-03-04 @ 15:56:47
URL: http://themessonthefloor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0