Alive!

Hejsan hoppsan, trodde ni att jag försvunnit för gott? Så lätt blir ni minnsan inte av med mig:)
Har haft ett par underbara dagar (par och par, det blev ju nästan en vecka) där jag han med både mys och utgång. Åsele bjöd på Vintermarkand så det blev både pimpling, godishandling och utgång. En riktigt bra vecka.

Idag började jag på mitt ny/gamla jobb, jag tror det kommer att bli bra det här, herregud vad trevligt det var att se alla igen. Tänka sig att jag har arbetskompisar nu! (som jag också får se)

Nu ska jag dra iväg och träna, kanske blir det beach 2010 trots allt.

Ha det bra:)

Kommentarer
Postat av: Hanna S

Hon är tillbaka!

2010-03-31 @ 18:34:35
URL: http://themessonthefloor.blogspot.com
Postat av: Hanna S

Jag tänker på din reaktion på att det inte var Grey's ikväll. Jag tänker på att du svor rejält, jag tänker 'Det är ju sådär jag brukar låta!'

2010-03-31 @ 21:53:29
URL: http://themessonthefloor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0