Nordic rock!

Hej hopp, redagn onsdag. Gisses vad dagarna går fort. Man hiner ju precis återhämta sig från helgen så är det dags igen:) Men jag gillare!

Jag hade besök av Sara och LIsa från Åsele i helgen och vi hade det så mysigt så!.
Nordic rock stod på tapeten (en slags rock festival) men vi han med lite annat också!

När dom kom på fredagen så stod middagen på bordet (aja, inte riktigt!) och vi satte oss för att äta och dricka gott:)





Pannacotta till efterrätt, tillsammans med min favorit, kaffe med baileys (och här grädde).


Gjorde hallonmojitos! Drinken (eller själva receptet) snodde jag från Elin T, men vad gör väl det? Gott vare i alla fall. Och vips blev jag utnämnd till drinkansvarig på marknan!

På lördagen gjorde vi stan, följt av middag på Sjöbris (måste hälsa kenneth och tacka!) sedan hem en sväng för att ta på oss mer kläder, peppa musik och senare Nordic rock för att se Europe!




Lite matbilder! Entrecot till varmrätt och chokladmoussetårta till efterrätt. Mycket gott var det och mätta blev vi!








Såhär kände jag mig på söndagmorgon, haha! Jag kände mig supertrött medans brudarna kände sig utvilade och redo för att återvända hem:)

Tack för en supertrevlig helg, det gör vi om tycker jag!

Ps.. vad tycker ni om denna bild som min nya profilbild på FB?

Haha...ja, vad ska man säga?!

Ha det bra, nu träning:)

Kommentarer
Postat av: Hanna S

Ashärligt fina bilder Erica! (syftar mest på maten)

2010-06-02 @ 19:55:52
Postat av: Söder

Va blond å rakhårig du va! Superfint och somrigt! Om en vecka är jag i Umeå, hurraaa!

2010-06-02 @ 21:37:12
Postat av: Lovisa

Härligt ni verkar ha haft !!

2010-06-07 @ 06:40:08
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0