Vilken dag!

Vilken härlig dag jag har haft.
Idag kan jag inte säga annat än att livet är fantastiskt.

Jag har vart ledig idag och solen strålade på himmlen när jag klev upp. Då min termometer visade 38 grader inomhus så beslutade jag mig för en tur till stranden.
Efter lite inhandling av förnödenheter (jordgubbar och tidning) så bar det iväg mot Bettnäs.
Åh, vad härligt! Det här är livet tycker jag.



Jag hade en riktigt fin dag med tidningsläsande, talbok och sommarens första dopp! Det var isande kallt men härligt.

Nu har jag precis kommit hem från en jobbig men välbehövlig joggingtur (jag vet egentligen inte om det klassas som joggning, jag kanske mer lunkar fram men ni fattar) och jag hade ett härligt gäng vänner med mig, flugorna! Jag tror minnsann att det var samma jävla fluga som flög runt mitt huvud hela rundan. Fy faan!


Var tvungen att stanna och ta ett kort under vägen.


Syster! Hälsa Jocke vilken fin tisha jag sportade i! Se vilken fin reklam jag gör när jag är ute och springer! Nu blir han glad va?!
Fick ju som denna t-shirt som lön för mödan när jag hjälpte dom måla.

En strålande dag!

/erica

Kommentarer
Postat av: Hanna S

Härligt när du har det härligt Ericaa!

2010-07-07 @ 15:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0