Som semester.

Åkte på en liten snabb visit till Åsele och det kändes precis som att sommaren var här. Vädret var strålande och sällskapet likaså! Nu är livet precis så härligt som det ska vara!

Solen sken redan när jag steg upp och att kunna sitta ute i linne redan vid frukosttid är väl ingenting vi är alltför bortskämda med. Vi tog en fika på kronan, gick i några affärer och bara njöt.


Pojkarna lekte med denna vattengrej och jag var ganska sugen att kasta mig på jag med! Haha,

Jag han med en middag på grillen men pappa och en snabbis på snurrgubben.


Vi lekte en stund innan vi gick hem och såg på Avatar, pojkarna tyckte den var lika bra som jag! Tänk att dom börjar bli så stora att vi kan titta på samma filmer (eller är det jag som är barnslig?)

På lördagen han vi med den vanliga turen på Salig röra, en annan loppis och en tur till ankdammen innan det var dags för mig att åka hem för att jobba.
Jag åkte till Åsele från torsdagkväll till lördagdag men jag kan lova att jag inte ville åka hem. Det kändes precis så där härligt och ljuvligt som det gör på sommaren och hade det inte vart för mitt jobb så hade vi kunnat ta oss en tur på aktion också.
Vi får hoppas att det blir en annan gång


Söta ankor som blev övergödda med limpa.

Hoppas ni har lika underbara dagar som jag. Och som det ser ut på yr.no så ska det hålla i sig (yehy)

Over and out/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0