Rosé på kylning.

Lördag igen och ni vet gott folk vad det innebär? Party förstås! Partaj är vad som gäller för kvällen. Nu låter det som att det enda jag gör är att parta men jag tycker mig minnas någon hemmahelg för ett tag sen... någonstans :) Haha, men ett av det roligaste på sommaren är ju faktiskt att få gå ut med sina vänner och bara ha skoj. Och det tänker jag fortsätta med tills den dag jag dör!
Nu verkar inte vädret vara på vår sida, men vad gör det. Vi får skina som solen ikväll.

Som ni kanske förstod så var det inte jag som skrev förra inlägget, det var Hanna (inte syster förstås) hon har ju inte längre någon blogg, så hon måste låna min lite då och då. Trevligt med andra ord än mina kanske?

Tidigare i veckan blev jag och Malin utbjudna till Kias stuga för en god middag. Stugan ligger på en ö utanför Holmsund så vi tog bilen och åkte dit.
Vi blev bjuden på hemmagjord pizza som vi åt tillsammans med Kias familj i deras utomhussalong!


Ja, jag vet att det är ett really bad kort men ni får ju en liten bild av hur det så ut.


Ebba var med. Hon sprang runt som en galning och både badade och kröp under huset.

Sen fick jag göra nått som jag har tjatat om hela sommaren, nämligen paddla kanot. Kias pappa kom på den goda idén då det var en sådan vacker och lugn kväll.


Tada! Se hur jag knappt kan bärga mig! (Jag tror att min konstíga pose visar på det)


Vackert värre!


Eftersom att ingen av oss gjorde oss särskillt bra på kort denna kväll så visar jag ännu ett till mindre bra kort på mig. Bättre det än att "hänga ut" mina polare, det skulle inte vara speciellt snällt va?! Nåja, Malin blev ju bra men vad är fel på min rygg liksom!



Nu är det dags för mig att ta en liten promenad innan jag ska börja laga mat. Ikväll använder jag mig av mina husmoderliga kunskaper (vilka? undrar ni säkert!) och bjuder Malin och Kia på middag. Inget fancy, bara något enkelt jag rör ihop. Min plan är att bjuda på en väldigt stark välkommstdrink så glömmer dom hur maten smakar.
Se där! Ett väldigt användbart tips från mig till dig.

Ha en bra dag.




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Härligt parta på vännen !!

2010-07-31 @ 20:17:41
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0