En cykeltur

I helgen tog jag och Elin en cyckeltur till Klabböle för att lyssna på en 60-tals konsert. Det vår så underbart härligt.
Turen dit var helt magisk och jag njöt av både utsikten och det fina sällskapet.







Fint, man glömmer lätt att man har allt det här fina bara runt knuten (i alla fall jag, som bor nära) det är lätt att tro att man måste åka iväg långt för att njuta.

Konserten var mycket bra och de som sjöng var otroligt duktiga. Är det något jag skulle vilja kunna så är det att sjunga bra. Det skulle vara nått det! Tyvärr fick jag inte den gåvan, jag fick ju så mycket annat...haha!



Kvällen avslutades med en spontanutgång på TC, kul och med mycket folk.
Lördagkvällen avslutades också där, då var jag klädd så här... (Se, ett rim!) Haha




Se, som värsta modebloggaren eller nått. Trevlig helg hade jag i alla fall men nu ser jag fram emot den nästa.
Drickat är inhandlat, pengarna uttagna, kläderna packade (nästan) så på torsdag åker jag och mamma till åsele, äntligen, äntligen, äntligen är marknaden här. Wohow!


Kommentarer
Postat av: Hanna S

Finaste älvmiljön! Mys! Sista bilden ny presbild på face tycker jag, snyggjävlat!

2010-07-13 @ 22:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0