28 juli

Trodde det var ett stort skämt när väckarklockan ringde i morse. Typ, vem väcker mig mitt i natten? Men inget skämt var det utan idag har jag förbrukat de semesterdagar jag haft. Trots att jag bara haft 10 semesterdagar så känns det som en evighet sen jag var på jobbet. Kommer dom ens att minnas mig? Haha.
 Tänk vad mycket som kan hända på 10 dagar! Att känslan "det här är början på sommaren" kan förändras så fort? Nu känner jag mer "Hur kunde hösten komma så tidigt" Ni vet att jag är lite känslig med det här med hösten så jag hoppas att jag har väldigt fel. Och att det kommer att bli väldigt mycket sommar igen!

Min semester böjade som den nästan alltid brukar med Åsele markand, ett stående inslag som alltid är fantastiskt! Årets marknad flög förbi (säkert som den alltid brukar) och avslutades med känslan av att allt gick för fort.
Dagarna har fortsatt med kvällar på uteservering, med ett drinkglas i handen på ett dansgolv, dagar i soffan med en god bok, parkhäng och annat som hör ledigheten till. Härliga dagar, det enda jag saknar är dagar på stranden. Under mina lediga dagar har vädret inte precis värt tipptopp, men jag hoppas på bättre så att man kan åka dit på helgen.


Jag och Elin fyller på depåerna på öltältet!

Nu är det dags för mig att gå, ikväll väntas middag med Kia och Malin, före det måste jag hjälpa mamma lite och sedan städa. Pappa och Eva kommer i morgon och då vore det trevligt om allt var UA som syster brukar säga.

over and out
/e

Kommentarer
Postat av: Hanna S

Bara för att sommaren är slut behöver det inte betyda att hösten kommer. Jag tror det finns något där emellen som är mer. Som man själv bestämmer. Fint med Kia och Malin ikväll!

2010-07-28 @ 12:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0