Tjo och tjim

Efter en mycket trevlig helg så är jag åter hemma i Umeå igen!
Tack och lov att det var så få på bussen så jag kunde ligga längst bak och snarka hela vägen hem, det behövdes, det kan jag lova.
Vi hade en supertrevlig dag i pulkbacken och sedan en god middag med drinkar, sång, spel och massa skoj!
Får visa några bilder senare.

För mig så var det första riktiga vinterdagen som jag spenderade ute, så det gav mersmak vill jag lova. Nu ser jag fram emot fler helger i pulkbacken, skiddagar och kanske någon skotertur i Åsele, härligt värre.

Kvällen spenderades hos Frida som bakat goda scones! Vi såg en film och "en annan del av köping" finns det någon bättre än Tobbe? Vi skrattade så tårarna rann



Nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite ur "Snabba cash" innan det är dags för en ny arbetsvecka.
Sov gott mina kära

Kommentarer
Postat av: Elin T

Tobbe is da man!

2010-01-18 @ 09:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0