Som en gammal tant.

Jag har en konstig förmåga att (nästan alltid) hålla reda på namnsdagar, fråga mig inte varför, för det har aldrig varit något som har varit speciellt viktigt i vår familj. Men sån är jag, och idag är det viktors tur.
Så hipp, hipp, hipp hurra för dig!

Och ni måste väl hålla med om att det här är något som hör gamla tanter till? Jag menar, vem har tid att hålla reda på sådant? Uppenbarligen jag!
Och tur som jag har så kommer familjen Enerstedt (får man kalla dom så trots att de inte är gifta?) till Umeå. Jag, pojkarna och mamma ska gå och se "Det regnar köttbullar" En film i 3D och min syrra tror inte att man ska använda sånna där glasögon man gjorde förr i tiden. Så i morgon kommer lite bildbevis.

Och här kommer bildbeviset på att jag och Viktor (måste ju uppmärksamma honom lite extra idag) är släkt. Jag menar ligger inte dethär poseandet i släckten så vet jag inte vad som gör....
Kolla in hans miner! Korten är tagen på en bilfärd i somras, med bara några sekunders mellanrum









Haha! Kolla, den här killen har verkligen humor. I alla fall jag skrattar gott då jag tittar på dessa bilder!

Ha en bra fredag mina vänner.
Visst laddar vi alla inför imorgon?

/Ecca



Kommentarer
Postat av: Hanna S

Åh, fina kort! Det syns att ni är blodbundna.. Lär han inte ALLT du kan bara!



Och du, på tal om namnsdagar! Haha, gammtanterna kommer ju ihåg dem bara för att det står i almanackan Erica!!

2010-01-22 @ 12:08:15
Postat av: Anonym

Jo men hur många ids kolla almanackan?

2010-01-22 @ 12:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0