Snart är det fredagsmys...

Härligt med fredag, jag har inte riktigt fattat att veckan gått så fort.
Fick en mindre chock igår när jag kom på att jag både måste packa och fixa present.
Tur man är en rutinerad packare så det tar inte längre sådan tid. Efter jobbet åker jag nämligen till Östersund och Cissi för att fira hennes 30-års dag! Därav presenten!

Jag hoppas vi får grymt skoj,det brukar vi ha. Och det är konsigt att det finns vissa människor man står lika nära fast man ses så sällan. Vi har nog inte setts sen i somras, men varje gång vi ses så känns det som om det vore igår.
Härligt med sånn kompisar som tycks förstå en utan att man behöver förklara.
Och det är ju tack vare henne som mina 2 år i Sundsvall blev så fantasktiskt bra.
Oj! Vilket lööv-inlägg det här blev, men det är bra. Man ska vara glad över bra vänner och jag är tacksam över att få ha så många sånna.


Här var vi på återträff med klassen november -08. Helgen spenderades i Sundsvall och det bästa var nog när jag och Cissi låg på hotellrummet men en påse godis och ett glas vin. Det vär välförjänt efter en dag på stan!

Idag har jag vart på ett företag där vi planerar att ha en grupp, så nu kan jag förhandla med stora företag också! Haha!
Men roligt att få utvecklas och få prova på nya saker. Sen vet jag inte om jag lät så proffsig och affärsmässig som sig bör, men det är en annan 5a!

Hoppas ni får en superhärlig helg, har ni tråkigt så ring mig för jag kommer sitta på en buss i en herrans massa timmar!


Lev och må! (Som tydligen också används flitigt av andra än min farfar)

Kommentarer
Postat av: Elin T

Men gerej :)

2010-01-15 @ 16:00:18
Postat av: Hanna S

Jag pluggar, borde låta bli bloggar! Du var fin där, du är fin på bilden!



Bra att du retar Elin lite, tycker du satsat allt ret lite för mycket på mig på sistone!

2010-01-16 @ 14:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0