Semestern är slut...

Och jag är tillbaka till jobbet.
Måste erkänna att det känns precis som vanligt, inte som om det är ett helt nytt år.
Nåväl, jag måste ta i tu med mitt "styra upp livet projekt" snart, det föll som åt sidan när jag bara var hemma och låg i soffan.

Läste en annan blogg i morse (9till5, ni vet?) och hittade den här komentaren:
-Visste du att en kyss färdas genom nervsystemet i 225 km/h? Sätter du handen på en varm spisplatta, färdas det i 10 km/h. Säger inte det allt?

Ja säger inte det allt?

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: H.Strand

Jag läste också det där, och jag förstod att du om nån skulle gilla den.

2010-01-12 @ 12:16:56
Postat av: Elin T

Låter härligt :)

2010-01-12 @ 19:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0