Nya tag

Måndag igen och en ny vecka. Äntligen har jag tagit en morgonpromenad. Det var välbehövt och längesen. Jag har nästan sovit fram tills dess att jag börja jobba men jag tänker komma igång med promenaderna igen. (om man nu kan räkna kl 10 till morgon)

Jag har även kört styrka på boll ikväll så nu är jag igång sen alla mina veckors förkylning.

Här kommer några bilder sen helgen..


Cissi i backen, det var -10 grader och strålande sol.


Till fikat så bjöds det på varm choklad med punch och grädde. Den slank ner fort må ni tro.


Det kördes också x antal pulkrace, men jag höll mig mest till skranan (eller madrassen som vissa säger). Den gick grymt fort, precis så som jag vill ha det, ibland kunde det dock vara lite svårt att undvika alla barnen i backen.
Den bästa var helt klart pappan som sa till sina 2 barn: -Den som bromsar får inget lördagsgodis!
Det är rätta takter det.



Så här roligt hade vi (jag undrar vad jag gör för konstig min) och ja, så här blek är jag...solariet nästa.

Nu ska jagt se lite tv innan det återigen är dags för sängen.

Hoppas ni haft en bra dag

/ecca

Kommentarer
Postat av: Hanna S

Älska den minen, älska! Jag skrattade!

2010-01-19 @ 11:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0