Lycka är..

att få ha en stor varm tuss som värmer fötterna efter morgonpromenaden. Det är det bästa med Casper, han vet precis vart han ska lägga sig för att det ska vara perfekt. Och enligt honom så är det perfekta att ligga så nära som möjligt!
Han var så himla exalterad och glad igår när jag hämtade honom så det tog en bra stund innan han kunde slappna av. Men idag är det som om han aldrig varit borta, han stod med huvudet lutandes mot sängen och svansen viftande i full fart, precis som för 1,5 år sedan. Hundar måste ha utmärkt minne, för vi har kommit tillbaka till exakt de rutiner vi hade förr. Han förväntar sig att jag ska ha någonting till honom att bära efter jag kommer ut från affären (självklart har jag det, han blir ju så glad!). Han vill gärna bära kopplet och busa med det innan vi går in. Han stannar i trappen och vill bli kelad med, precis som förr. Bra minne den där! För jag vet att ingen av hans nuvarande rutiner innefattar något av det här, så han minns...

Hoppas ni får en lika bra dag som jag!

/Erica


Kommentarer
Postat av: Hanna S

Han är så go!!! Fyndade på HM, tre saker för 149 spännisar! Plugg nu, ses snart! Puss på er!

2010-01-30 @ 14:42:09
Postat av: Hanna

http://blogg.aftonbladet.se/pappabloggen/2010/01/fest-igar



Han är rätt kul han Alex Schulman.

2010-01-31 @ 15:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0