Jag snodde en...

Dagens!

Här kommer den.

Humör: Ganska glad, känner dock att nått måste hända...
Gjort: Diskat! Sprungit intervaller på löpbandet, fått bryta mig in på jobbet.
Planer:Jobba, film med Hanna o Elin senare.
Kläder: Svart/grönt "jobbets färger"
Ser på: Min blogg på datorn
Lyssnar på: Samma avslappningsskivor som snurrar hela dagarna...
Läser: Ingenting för tillfället... kanske borde hitta mig någon ny lovestory
TV: Nja, inte så mycket bra ikväll va?
Dricker: Varmt citronvatten
Äter: Inget nu
Bästa:Att jag steg upp kl 6!! och gick och tränade
Sämsta: Vad skulle det vara tro?

Här har ni den! En dagens, kanske lite kort men det får räcka!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Bryta sig in på xtra? Huh!? :D



Och ja... Man kan bli knäpp på den där musiken!

2010-01-26 @ 21:58:33
URL: http://saph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0