Jag är kär!!

Jag har helt plötsligt blivit grymt kär, ni vet så här som man blev när man var 10 år...
Efter att ha sett alla Johan Falk- filmer så funderar jag varje natt på hur jag ska blli ihop med den här killen:


Så grymt het. Tagit bilden härifrån 

Så hur tycker ni jag ska gå till väga?
Det borde väl gå och ordna på något sätt.... jag säger som Edvin en gång sa (fast denna gång om Brolle)
- Jag vet att han skulle gilla henne, bara han fick träffa henne!

Ni ser, Edvin har hopp för mig!
Vad tror ni andra?

Men visst är han het?
Glöm bara inte att han är min! Pax på han.



Kommentarer
Postat av: Hanna S

Tittade in i framtiden. Jag kan avslöja att du får honom! Jag bara vet och det är inte ofta jag VET.

2010-01-12 @ 23:10:30
URL: http://www.themessonthefloor.blogspot.com
Postat av: Elin T

Varsågod Erica :)

2010-01-13 @ 06:29:41
Postat av: Lovisa

Hihi ja han e het !! Men du får ha han själv för jag har ju en egen prins !

2010-01-19 @ 06:55:46
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0