Helgen som gått.

Helgen har i naturlig ordning gått supersnabbt.
På fredag var jag och Stina och tittade på Snabba cash! En grymt bra film och bäst var ju förstås Joel, se den, det tycker jag. Lite förvirrad blev jag då jag läser boken samtidigt och allt inte riktigt stämde. Men hur som helst så var den bra.

Lördag dag hade jag turen att spendera med mina favoritpojkar. Även då i en biosalong.

Hela helgen var perfekt uppladdning för det vi väntat på hela veckan. Nämligen Elins födelsedagskalas!
Hon bjöd på en supergod middag innan det var dags för oss att bege oss till AllStars.




Jag och fördelsedagsbarnet



Som vanligt hade jag superskoj med tjejorna men nu har jag bestämt mig för att spendera februari i nyktert tillsånd. Hugaliga, hur ska det gå till?
Självklart kommer det att gå bra men samtidigt skulle jag inte spenderat varje söndag bakis om vi inte hade så grymt skoj.
Aja, nu är det 27/2 som gäller nästa gång! Tagga. För då är det MIN födelsedagsfest, 25 årsgräns på Allstars och löningshelg!
Jag längtar redan:)


Hoppas ni har en bra kväll

Kommentarer
Postat av: Hanna S

Godis!

2010-01-26 @ 14:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0