En tur i spåret

Hejsan svejsan alla vänner.
Idag har jag vart duktig. Istället för att sova hela morgonen som jag i vanliga fall gör så har jag idag vart ut på vinterns första skidtur!
Provade på en 5 km så som första gång och kände att det var alldeles lagom.
Tror jag ska göra det här till en torsdagsrutin...lite sovmorgon, skidtur, hem och duscha och ändå hinna slappa en stund. Det känns great.

Men jag ramlade 2 gånger! Innan jag ens kommit till riktiga spåret. Första gången när jag skulle ner från vägen till spåret (ett litet gupp nedför är upenbarligen för mycket för mig!) Och sen när jag mötte en herre med 2 hundar. Bara ramla sådår på plan mark. Självklart ramlar jag där det finns människor, förstås! Jag menar, varför ramla mitt ute i skogen i det verkliga spåret när man kan ramla inför andra. Hm... that to do?




Jag hoppas att ni får en bra dag! Nu, hopp in i duschen!



Kommentarer
Postat av: Elin T

Vad du är duktig Erica! Härligt jobbat!

2010-01-21 @ 12:18:27
Postat av: Lovisa

Haha ja på margrets blogg kan man se vad som helst hihi..



Härligt med en skid tur ja men det e väl typiskt att du skulle ramla där det var folk :/

2010-01-21 @ 12:19:10
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0