En sådan dag...

Idag har varit en sådan dag, ni vet, en som man hoppas ska gå över fort, fort, fort. Ni vet en sån här dag då ni inte orkar göra något annat än att hänga på nätet, kolla fejjan och självklart klicka in på era favoritbloggar flera gånger om dagen.
Det har jag gjort idag (förrutom jobb då) och nu sitter jag här och undrar vilka fler bloggar jag skulle kunna läsa. Så nu behöver jag er hjälp. Vilka är era favortbloggar? Snälla, snälla lägg in en länk i kommentarerna så har jag fin läsning senare. (och nu menar jag att alla måste skriva kommentarer!)

Jag borde väl faktiskt också städa undan lite innan Maria kommer förbi, resväskan står fortfarande ouppackad i hallen och köket är fullt av disk. Fast det är klart, släcker jag lampan så ser hon ju inte hur stökigt det är! Bra idé av mig själv faktiskt, jag tror jag gör så. Det ska ju vara mysigt med lite dämpad belysning, visst äre så?!

Hoppas ni får en bra mittiveckankväll)

Over and out/
E

Kommentarer
Postat av: Lovisa

lurans.blogg.se

mwf.blogg.se

pubes.blogg.se

2010-01-21 @ 01:34:45
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Anonym

warplakeevvy.blogg.se

nouvellestar.blogg.se

itsahouse.blogspot.com

2010-01-22 @ 08:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0