Ändrade planer

I helgen var det tänkt att jag och mamma skulle åka till Åsele för att hälsa på, men när vi fick göra talas om magsjukan så flydde vi så fort vi kunde!
Stackars Virus ligger hemma sjuk så vi väntar till nästa helg med att åka dit.
Förhoppningsvis är alla då pigga och glada och vi kan hitta på en massa skoj. Jag hade verkligen sett fram emot Salig Röra - som har blivit mitt absoluta favoritfyndställe, men det får som sagt vänta till nästa helg.

Så i impulsens och längtansstund ringde jag och frågade om jag fick låna Casper för helgen, det fick jag! Så efter jobbet åker jag och hämtar upp honom.
Tänk vad mysigt vi kommer att ha, ligga och gosa i soffan, härliga promenader... ja, superbra helt enket.
Det var ett snabbt och roligt beslut!

Det jag dock förundras över är hur vissa människor alltid förblir likadana. Jag kan undra varför ingenting förändras på flera år, varför vissa människor lever utefter att dom är den enda människan på jorden, utan sympati/empati för andra människor... Och framför allt hur man man leva nära sånna personer utan att se deras riktiga sida? Skrämmande, faktiskt! Hur man kan låta sig luras!

Och vem "man" är i detta fall (jag brukar alltid komentera Hanna när hon säger man istället för jag) får ni lista ut själv!

Jag ser i alla fall mycket fram emot helgen och det kommer faktiskt vara skönt att vakna upp på söndagmorgon utan att vara bakis, jag behöver det!

TGIF!
/Cocoerico

Kommentarer
Postat av: Hanna S

Se hur ändrade planer kan 'turn into' bättre planer! Längtar till kvällen!

2010-01-29 @ 12:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0