Tomt

Det känns lite tomt efter att jag lämnat Casper, det är anledningen till att jag inte träffar honom så ofta. Saknaden blir så stor. Man vänjer sig snabbt med gamla vanor. Jag förväntade mig att mötas av ett yrväder när jag slängde ut benen över sängkanten i morse men mindes snabbt att han inte var där. Även när jag kom hem så saknade jag det glada mötet när man öppnat dörren. Nåja... en annan tid, ett annat liv, eller vad man nu brukar skriva.
Fin är han i alla fall och jag hade en toppen helg.


casper ligger och myser i soffan. Det är lyxen av att bara ha honom en kort stund, man behöver inte vara lika hård med reglerna!


En trött hjälte vilar efter promenaden.

Idag vaknade jag av solen sken bakom persienerna, det känns som att det var ett tag sen vi såg solen.
Jag vaknade på bästa humöret på länge och det var så skönt att känna sig full av energi för en gångs skull. (Jag tror jag vet var det beror på, men det kan jag inte berätta ännu!)

Jag tror minnsan att våren närmar sig så därför slog jag till på en vårjacka (jag struntar i att dom talar om mer snö i morgon)


Såhär het kommer jag att vara till våren! Skinjacka och  rosa skarf från HM

Ha en bra kväll mina vänner

/erica

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh nu blev ju jag också taggad på vårkläder! Sjukt snyggt!

2010-02-01 @ 22:48:19
URL: http://saph.blogg.se/
Postat av: Hanna S

Är tomheten till för att fyllas med annat kanske? Eller är tomhet en sorts vila? Tomhet kanske både kan vara bra och dåligt. Jackan var superfin, du kommer vara vårfin(are)!

2010-02-02 @ 14:38:23
URL: http://themessonthefloor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0