se upp i backen

Lördagens aktivitet blev sopsäcksåkning i Hamtjärnsstugans backe. Därimellan lite korvgrillning och bulldoppning i en kopp varm choklad.





Äntligen hade vi timat dagens aktivitet med vädret. Solen lös och vi hade en strålande dag. Varenda grillplats var upptagen och fler än vi passade på att njuta av denna vackra vårvinterdag.
Jag var trött i kroppen efter gårdagens styrka och intervaller så lite varmkorv var vad min kropp behövde.



Kvällen spenderas med mitt eget sällskap, både jag och Hanna var för trötta för att orka gå ut så för mig blir det lite SATC och nyaste Elle. En trendbibel för våren följde med så nu vet jag hur jag ska klä mig, tur. Vem vet, det kanske hade gått illa annars?!
Har suttit och tittat på en massa snygga vårkläder så jag tror jag kan hitta en bra present till mig själv när jag fyller år. Får bara inte glömma att det måste finnas något kvar till syster också!

Hoppas ni har det bra så här på lördagskvällen.
(Ha, kan ni tänka er, jag hemma på en lördagkväll? Snart är februari över! Äntligen!)

/Erica


Kommentarer
Postat av: Hanna S

Härliga dag. Nu ska jag snart krypa ner. Funderar på en dusch, men då måste jag smörja in mig sen, känns drygt. Imorgon kalas!

2010-02-13 @ 20:48:17
Postat av: Frida

det var en bra dag :)

2010-02-18 @ 11:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0