Lata dagar

Hoppas alla har haft en lika skön och lat helg som jag. Jag har inte gjort nått på hela helgen. Mycket tack vare vädret, fy faan vad jag är less på kyla. Men också för att jag inte ville. Ibland är det så skönt att bara göra ingenting.

På fredag var jag dock ut med Elin och tog en drink, som blev två, som blev 3 och som blev... faktiskt en trevlig kväll, men jag var ordentlig och gick hem tidigt. (varför säger man egentligen att man var ordentlig?)Spar mig till nästa helg, men då ska det minsann dansas på borden!.
Min förkylning har smått blivit värre igen men jag hoppas det går över, kurerar mig med extra c-vitamin och andra brusisar.

Frida ville ju se min nya frisyr så här kommer en bild.


Bästa fototipset! Tag kort via en skitig spegel, så tänker folk bara på hur den ser ut och inte dina brister. Haha! Bra va?!

När man som jag försöker att spara ut håret så märks det ju inte så mycket när man är nyklippt. Men nu är jag nästa sommarblond i alla fall:)

Så här kul kan man faktiskt ha en fredagkväll, ensam med en kamera.



 

Herregud! Det här inlägget höll jag på med i en evighet igår. Vet inte om det var datorn eller själva sidan men allt var så jäkla segt. Datorn ville helt enkelt inte.

Så jag lägger ut det idag istället, inte lika kul och alla bilder kom inte med men så är det. Skjutsade syster till flygplatsen idag för hon ska på gratisresa till Island! Under tiden så är jag bilvakt och damen som har parkeringen brevid mig frågade om jag har 2 fina bilar? Och jag svarade att det är så man gör nu för tiden..haha...

Hoppas ni får en bra dag.

 

 


Kommentarer
Postat av: Hanna S

Fin spegel! Bilden i den också!



Vaddå '...inte lika kul och alla bilder kom inte med men så är det'? Haha. hade du FLER bilder på daaaj? Blir förvånad! :P Kram!

2010-02-22 @ 20:49:14
Postat av: Frida

fff erica. vårfräscht. vill också! ses snart!

2010-02-23 @ 10:06:22
Postat av: Lovisa

sv :: proverna som är tagna tyder på chrons men ska iväg till lycksele snart för att kolla upp till 100 % att det är chrons å inte nån annan tarminflamatoriks sjukdom ..

men som sagt så ser det ut som chrons men vet inte än vilken av dom jag har eller rättare sagt var i tarmen det sitter..



men ja tack ta tar gärna emot tips kan ju inte bli sämre i alla fall.. känns ju som om man bor på toan !!!

2010-02-23 @ 23:18:53
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0