Läste på en blogg

Om folk som tyckte söndag var den bästa dagen, konstigt tycker jag. Eller kanske mer ovanligt ialla fall.
I mitt kompisgäng så är söndag en dag man försöker göra så bra som möjligt trots omständigheterna (=beroende hur bakis man är). Man kanske ska fokusera på att göra södag till den bästa dagen...kanske ska prova om det går!

Gårdagens söndag bjöd i alla fall på ett strålande vårvinter väder. Strålande sol och en tur till pulkbacken gjorde hela dagen. Helgen spenderades ju i Åsele med en familj som mestadels låg sjuka men jag håller mig frisk och njöt av att bara ta det lugnt.

Jag fick en strålande idé när jag snackade med Hanna på msn imorse, jag tror jag ska göra slag i saken, det skulle vara som en liten hemlighet som skulle innehålla massa mys och få mig att minnas en högstadietid i ett vilorum!

Det var roliga tider, vi var smarta även då.
Det känns som ett under att nån aldrig kom på oss. Men så sockersöta och oskyldiga vi var då (och fortfarande är?!) klart ingen skulle tro något sånt om oss!

Kommentarer
Postat av: Hanna S

Sockersöt får du stå för! Jag kan stå för..oskyldig! Eftersom du sitter på idén antar jag att jag får ta första platsen som den nyfiknaste! VAD ÄR DET DU SÄGER?! Berätta! Jag vill veta vad jag inspirerade dig till :P



Jag tycker söndagar är bra dagar. Men å andra sidan är det inte jag som jobbar!

2010-02-08 @ 14:20:35
Postat av: Hanna S

Uppdateringsdags... Jag pluggar pch pluggar, du sover och sover nog.

2010-02-10 @ 23:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0