Fettisdagen

God morgon!
Gissa om jag längtat efter denna tisdag? Jag har varit så grymt sugen på semlor så länge, äntligen är den här. Jag hoppas grannen fortsätter med traditionen att bjuda alla i huset på semlor. Dom är väldigt goda och påminner om de semlor jag brukade få av farmor när jag var liten. Sist jag var hemma i Åsele så satt jag och farfar och pratade om att det alltid fanns semlor efter en dag ute med skotern. Det finns inget bättre efter en heldag ute.
Jag har bjudit över Elin och Jonas på semlor ikväll så det är väl bäst att jag handlar innan jag åker hem, det kanske vore dumt att låta grannen stå för dom också? än fast han brukar fråga hur många man är!

Igår gjorde jag ett välbehövt besök hos frisören, så ni skulle bara veta hur fab jag ser ut nu! Det var en väldigt duktig frisör och det finns inget bättre än att bli ompysslad med fix i hår, tidningar, kaffe och after aight. Vardagslyx till 1000.

Hoppas att ni får en lika bra dag som jag kommer att ha
/E

Kommentarer
Postat av: Hanna S

Jag som trodde att jag var överbjuden..och tydligen vart jag ju det!

2010-02-16 @ 10:18:37
Postat av: Frida

kan du inte lägga upp en bild på finhåret??

2010-02-18 @ 11:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0