Dagen före helg!

Wohow! Helgen närmar sig med stormsteg, äntligen! Som vi har väntat. Just nu sitter jag med ett strålande väder utanför mitt vardagsrumsfönster men jag har persienerna nerdragna. Jag orkar inte med den här kylan längre, den är väldigt tröttsam.

Det som känns bra är att jag börjar få tillbaka min bra känsla, jag skrattar och är glad mest varenda dag. Det känns så himla bra och som ett bevis på att jag valt rätt. Snart ser jag ljuset i tunneln. Bara lite småtjaffs att fixa, men jag antar att det blir så när man gör ett avslut.

Fick mess av syster igår där hon frågade om jag ville ha nått från taxfreen, jag skickade en liten lista men har inte fått något svar. Vad har hänt? Har hon inte fått smset? Trodde hon jag skämtade? Eller ville hon bara visa allt det fantasktiska jag kunde ha fått och sedan rycka undan det? Det skulle vara så typiskt henne i så fall. Hon tycker ju redan att jag festar alldeles för mycket redan!
Nåväl, det finns ju alltid systemet. Imorgon blir ddet shopping inför helgen, och sedan AW med Hanna!

Härliga dagar.

Jag har fått en stor längtan hit igen. Kan vi fixat?


Let´s make this a god day!

/ecca

Kommentarer
Postat av: Hanna S

AW är AWesome!

2010-02-25 @ 11:17:58
Postat av: Lovisa

Såå fint kort på dig !!

2010-02-25 @ 19:08:05
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0