Dec. 30, 2010

Vi tar en sån här lista igen. Precis som förra året. Nu närmar sig det nya året och det är dags att avrunda. Vad ska vi säga då? Jag tycker att det här året har vart lite si sådär. Inte superbra men absolut inte dåligt.... Inte så mycket som hänt. Men jag antar att det kan vara bra också.

2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jepp! Gått på blinddejt, det var galet nervöst men ganska roligt. Sagt upp mig från jobbet.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Haha ha. Vad ska man säga?.... det enda löfte (eller löfte och löfte, det var någonting jag sa på nyårskvällen bara) bröt jag redan på nyårnatten. Dumt, men så vare!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nä, inte i år men nästa. Nu är dom bara gravida!
Tänk, jag höll på att glömma...Lilla Julia föddes ju i augusti. Men det känns som att hon alltid vart me! Sen är ju Hanna inte någon vän, bara en syster...haha...
4. Dog någon som stod dig nära? Nej inte detta år tack och lov.
5. Vilka länder besökte du? Grekland
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Hm...att nått riktigt, riktigt spännande ska hända.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?Ha, jag glömmer ju alla datum. Kommer bara ihåg stunderna (samma svar som förra året)
8. Vad var din största framgång 2010? Det kanske inte är min största framgång men det bästa var helt klart att jag vågade säga upp mig och bytte jobb...
9. Största misstaget? Alltså, vad ska man svara?? Det största misstaget är nog att jag kan göra samma misstag om och om igen. Och ibland är det att jag glömmer för lätt, jag skulle ibland behöva vara lite mera långsint.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Har haft lite ont i ryggen men det är inget som räknas.
11. Vad spenderade du mest pengar på? Partkvällar, mat, kläder.
12. Gjorde någonting dig riktigt glad? Massvis, alla mina nära och kära... gänget som drar ut mig på en massa skoj!
13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010. åh... jag har försökt att länka låtarna men det funkar inte. Men bl. a We No Speak Americano, men det finns många bra. Och förstås, jag höll på att glömma min absoluta favorit, Try My Love Again, den är bra den!
14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Mellanglad
15. Vad önskar du att du gjort mer? Dansat mer, skrattat mer, badat ute mer, rest mer, hånglat mer!
16. Vad önskar du att du gjort mindre? Diskat och tvättet. Det är ju grymt tråkigt och slöseri med tid
17. Hur tillbringar du julen? Med de jag älskar.
18. Blev du kär i år? Nej sånt har jag slutat med
19. Favoritprogram på TV? Årets nya hit blev Mad Men
20. Bästa boken du läste i år? Inte någon ny som jag kan minnas faktiskt.
21. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? partade förstås. Hanna bjöd in mig på födelsedagsfukost, sånt uppskattas av mig som fortfarande tycker att man ska bli väckt med tårta och paket på sin födelsedag. Elin var också där, det var jättemysigt. Sen förstås utgång med de bästa!
22. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Lite fler lediga dagar på stranden hade vart bra.
23. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Lite ledigt.
24. Vad fick dig att må bra? Allt vi hittar på tillsammans
25. Vilken kändis var du mest sugen på? Don Draper (vet inte vad han heter på riktigt, men han heter så i Mad...)


Kommentarer
Postat av: Hanna S

Du minns ju mellabra, det räcker!

2011-01-02 @ 15:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0