Min lilla vän är här!

Har besök av en kär liten vän. Casper är hos mig i veckan. Vi har det så mysigt så, fast jag ska erkänna att jag inte ser fram emot kvällsrundan, det är ju så kallt idag. Och jag fryser så mycket. Men, men det är ett billigt pris att betala för att få ha honom här.
Idag har jag också bakat lakritskola, det blev supergott men det blev väldigt lite. Vet inte om jag ska göra lite mera eller om jag ska strunta i det. Det slutar ju ändå bara med att jag äter upp alltihopa på en gång, typ.

I helgen var jag i Åsele för att fira den här lilla donnan


Julia Viktoria Enerstedt skulle döpas på lördagen och det ville vi förstås fira :)

Edvin och Viktor var duktiga och hade var sin uppgift.

Edvin hällde i dopvattnet.


Och Viktor tände dopljuset (Ja, jag vet. Jättebra att fota bakifrån!)


LillJullan, sekunden efter jag knäppte kortet så skrattade hon glatt åt prästen.
Hon är så fin!

Efter kyrkbesöket så bjöds det på smörgåstårta och fika på församlingsgården.




Såhär fin var hon under festen! Hon var så nöjd och snäll och somnade till sist i mitt knä.
Skönt att få komma till Åsele och bara ta det lugnt en helg. Tyvärr var jag tvungen att lämna bilen där då en varningslampa lös. Jepp, jag har berättat för alla att dom kan lämna igen julklapparna. Jag är ruinerad. Men jag hittade en fin blus på Salig röra för 25 kr, så man kan ändå säga att jag tjänade på resan. Haha, visst räknar jag bra.

Hoppas att ni får en bra kväll, sälv ska jag roa mig med det sista Greys avsnittet för hösten.

/ Erica

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nä men Känns som det var en liiiiten detalj som saknades. Du skrev aldrig att JAG betala blusen ;)

2010-12-09 @ 17:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0