Måndag.

Jag antar att det är dags för ett nytt inlägg. Vad ska jag berätta då? Det kanske vore lättare att berätta vad jag INTE har gjort!
Jag har tagit min sista rosé för den här sommaren i alla fall. Den är ju över nu, sommaren alltså och nu är det dags för nya tider. Men jag ska inte sticka under stolen med att jag redan längtar till nästa gång!

Jag och Elin var på bilbingo. Det var mycket spännande men tyvärr vann vi ingenting. Och ja, vi var de yngsta där!


En annan kvälll såg vi film. Det var lute sorgligt och Elin grät, jag skrattade mest så tårarna rann :)






Haha, hon är rolig hon!

I fredags var jag och käkade middag på Rex med Selma och Maria. En mycket trevlig kväll och verkligt god mat. Kvällen efter blev jag bjuden på härligt god middag hos Elin T. Kräftor för andra och VB-paj för mig.


Då valde vi också att (hör och häpna) byta utekväll mot hemmakväll. En väldigt god idé och gissa om det var skönt att vakna utvilad på söndagmorgon!

Nu ska jag skynda mig på stan för en lunch med Malin. Hoppas ni får en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Hanna S

Ändå snygg gråt där! Hoppas Malin var trevlig!

2010-08-30 @ 15:53:24
Postat av: Hanna S

Uppdatera dig!

2010-09-02 @ 16:08:33
URL: http://finerfeelings.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Men åååå så underbar med en kreta resa !!!!!!!!!!!!!



Men Elin då .......... hihi

2010-09-09 @ 00:56:23
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0